Monday, March 7, 2011

Aku bagai laut tak bertepi dan tak berkarang
Aku bagai bintang yang tak ditemani malam
Melihat dirimu ada senyum canda dan tawa
Yang membuat aku tak ingin pergi darimu

Teringat janji lamamu kepadaku
Teringat aku teringat
Teringat saat kau masih ada di sini
Temaniku sepanjang hari

Bila kau pergi jauh ingatlah aku
Bila ku di sampingmu peluk tubuhku
Bila kau rindu aku panggil namaku
Ku datang menemuimu

Peluk erat jasadku jangan lepaskan
Tetaplah kau di sini arungi malam
Karena hanya dirimu belahan jiwa
Pelengkapku di dunia



*Lirik lagu kat atas nie memberi banyak maksud..
PELENGKAP HIDUPKU!!!
ramai sgt org yg menjadi pelengkap hidupku..
MAMA..ABG..AKAK..KAK LYEN..ABG JAI..NAQUE..
mereka2 nie la yg mnjadi pelengkap hidup sue..
mereka la sumber kekuatan disaat sue kesedihan,kebingungan..
hadirnye mereka melengkapkan hidup sue lepas sue kehilangan papa..
tp,syukur sgt2 wlaupun papa 'PERGI',sue tetap ade mereka sbg PELENGKAP HIDUP sue..
pas family,of course la kwn2 yg mnjd PELENGKAP HIDUP sue di sekolah,PLKN,UiTM..
DAIA..ECHA..ALYA..RAUDHAH..NAD..NADIAH..SHIDA..MIZA.. & STUDENT DAIS 4B..
tq ek tuk sgale mase,nasihat,pandangan & segala2nye yg pernah korg bg pd sue..
tq sbb melengkapkan hidup sue bile sue jao dari family..
tuk someone yg special...ehem..ehem..
MOHAMAD NURHAKIM a.k.a hubby comel lg cute + manja.. :)
tq ek awk sbb hadir dlm hidup sy diwaktu sy memerlukn seseorang tuk sy berkongsi suke & duke..
tq sbb jd sbahagian hidup sy..de ngn sy selalu..
tq gak sbb jd sumber kekuatan,semangat tuk sy menempuh dugaan & cabaran..
memberikan bahu awk utk sy melepaskan kegelisahan..
pinjamkan telinga awk tuk sy luahkan kesedihan..
kongsikan hati awk tuk sy merasakan kasih sayang..
berikan semangat awak setiap kali sy perlukannya..
sentiasa mencuba tuk wat sy tersenyum lebar..
tq sbb dlm tmpoh setahun ++ nie awk da byk berkorban,bersusah-payah tuk sy..
"SYG SAYANG,CINTA,RINDU B SGT3..."
~

No comments:

Post a Comment